01 January 2012

Bo0o0o0oM !!! [ bunyi mercun ]


Assalamualaikum smua :) perasan x , pejam celik - pejam celik dh msuk tahun bru kn ! waw ! xsangka aku dh meningkat remaja dh skunk nie ... mmg x kusangka x kuduga ... kalo nk citew ttg tahun 2011 mmg xterkire byk sgt ! mcm2 yg terjady . baek buruk , pahit manis , masam masin ...semua aku dh merasai nyer ! hmm tapy nk wat cm new bende dh lpas ... so biar jew larh kn...hanye jdykn kenangan dan sbgai pengajaran dlm hidop aku nie...


Citew psal tahun 2012 plak ! hmm ...nk start dry mnew yerk ? adew idea x ? HAA !!! kitew start dgn azam bru ! mesty rmai yg tertanye2 apew azam aku pd tahun 2012 nie kn ... hmm ... aku bleh katekn yg aku nie mmg xdew azam satu apew pown pd thun 2012 nie ... sbb azam2 taon2 lpas pown ntah apew jady pown aku x thu ! HAHA ! rosak ... rosak ! skunk nie hanye menunggu msew utk start skolah jew ... n mesty byk tugas2 yg aku perlu jalankn ! cthnyer : nasyid n krs tu ... peeerrrggghhh ! pening nk pkir2 kn lagu bru ... kawad formasi bru ! aduuuhhh !

Tahun nie , aku pikir abys jew exam PMR bleh rest ! rupenyer x ! sbb aku dpt msuk klas akaun ! MAMPOS ! HAHA ! x tau larh bleh pegy kew x kn ... hmm blum cbew blom tahu kn ... tpy minx2 larh skolah yg aku apply tu dpt pggil aku msok skolah tu ... n bleh mulew hidop bru , kwan bru , n awek bru ... HAHA ! apew larh kn ...skolah pown x abys agy dh nk berawek2 plak ! HAHA ! xpew itu hanye skdar jdy tman hidop time zman skolah jew kn ! 

2012 akan ku jadykn tahun yg paling bermakna dlm hidop aku ! aku xkn sia2 kn nyer k ! ok kwan2 ... see u again ! bubbye tcare k :)


Setiap masa perlukan hidup baru ! aku akan mulakan hidup bru aku dgn bismillah ! amin ! :)

No comments:

Post a Comment