14 January 2012

9 Jan 2012 hingga 13 Jan 2012


Monday = Isnin
-->Rsew mlas plak nk g skolah sbb yelarh sabtu ahad cuty pown xcukup utk rehat sbb g Penang jalan2 ... Hee~ mmg x cukop nk rehat ... hmm pagy2 dkt perhimpunan jew , aku mesty org yg hampir2 last masuk barisan ... HAHA ! nsib baek x kene tahan ...HAHA ! 

-->Mcm biase Smk Seri Tasik nie merepek skit sbb pagy2 kenew wat catatan time perhimpunan ... info yg kitew org dpt ---> pihak skolah x bg blik drypd kol 2 smpai kol 3 sbb adew pendaftaran utk Kelab , Unit Beruniform n Sukan ... aduh !!! bilew dgr jew cm tu ... satu skolah memekak ! HAHA ! smua bagai2 nk balik cepat ! HAHA ! last2 kenew tahan gak x bg blik , padan mukew ! 

-->Tpat jew pukol 2 ptg aku trus trun bawah , time tu dh xtahu dh nk g manew dulu ... HAHA ! lepak kjup dkt pondok lpas tu adew nmpk cikgu utk Takraw otw trun bwah utk pendaftran ... laju2 aku kejar ! HAHA ! aku orang pertama yg daftar ! kwan2 yg laen smua bengang jew ... HAHA !

-->Abys jew dftar sukan trus g kantin utk Unit Beruniform ,hmm mcm biase arh korg mcm xthu plak aku nie aktif apew kalo Unit Beruniform nie ....semestinyer Kadet Remaja Sekolah (KRS) !!! HAHA ! smpai2 jew , cikgu dh senyum dh mcm thu2 jew ... HAHA ! 

-->Last kali trus grak g dewan dftar utk Kelab plak ! aku dry form 1 Kelab Kesenian & Kebudayaan ! HAHA ! aku mmg minat bhgian seni k ! dh selesai jew dftar ke-3 smua bende alah tu bru cikgu lpaskn aku blik ...

Tuesday = Selasa
-->Cikgu ckp ary nie adew mesyuarat agong utk Kelab Kesenian & Kebudayaan ! HAHA ! klakar arh ... rsew malu pown adew sbb laki adew bpew org jew ... pompan punye larh ramai ... x kew rsew janggal bile dok dlm bilik muzik pompan rmai laki skit ! HAHA ! Pengerusi kelab cikgu sruh form 5 yg pgg lpas tu Naib Pengerusi kelab cikgu suruh form 4 yg pgg ! HAHA ! x sangka plak aku sorg jew drypd 2 org pompan yg terpilih ...! HAHA ! xpenah2 kenew calon pangkat tinggi cm nie ! HAHA ! harap2 dorg x undi aku ... sbb aku mmg xtau nk wat apew utk kelab nie ... HAHA ! abys jew undian cikgu pggil masuk , lpas tu tgok jew dkt papan tanda tu cikgu tulis cm nie ' Naib Pengerusi : SaifulWazien B Mohd Jelani ' HAHA ! mcm sial erh ! aku xsangka lark dorg pilih aku ... peerrrgghhh ! mmg bsar lagy larh tggungjwab aku ... dgn Ketua Tingkatan agy ! HAHA !

Wednesday = Rabu
-->Ary nie plak cikgu ckp adew mesyuarat agong utk Unit Beruniform ... hmm ... Dgn smangat nyer aku dh pkai uniform lengkap dh dry umah ... HAHA ! tunjuk contoh konon ! (poyo) ... sblum mesyuarat cikgu Krs panggil aku , aku igt kn dye suruh tolong angkt bku kew ape kew ... rupenye x .. dia pilih aku jady Pengerusi utk Krs ...hmm... mmg xley nk kate apew larh kn ! sbb cikgu mmg ambik spew yg adew pangkat jew utk jady pengerusi ... time form 3 dulu aku hanye skadar penolong pengerusi ... skunk nie dpt plak pgg pengerusi ... mungkin kwan2 smua thu aku mcm mnew kowt ... sblum cikgu umum kn bdak2 form 1 & form 2 memekak jew kejew ... aku apew lagy ... sound trus bdak2 tu ... satu kantin diam ... HAHA ! xsangka plak kuat suara aku nie ... AHHA ! dh larh smua diam dgn cikgu2 usha aku ! AHAH ! 

Thursday = Khamis
-->ary nie mmg xdew meeting kew apew kew ... nsib baek , jimat tenaga skit ... abys jew time skolah ... adew brite last minute ---> cikgu ckp adew selection bola utk under18 ... hmm nk pegy kew x ? trtanye2 jugak ... hmm pegy jew larh tpy just maen sukew2 jew ... sbb kalo maen bola wakil skolah nie aku mlas ... HAHA ! bkan apew , aku mmg x minat ... hmm ...

Friday = Jumaat
-->setiap pagy Jumaat , setiap pelajar kenew bcew yassin ... aku pikir nk pkai bju melayu tpy mlas arh sbb mmg x muat bju tu ... lagypown bru minggu ke-2 skolah ! HAHA ! relax sudah ! :)

Saturday & Sunday = Sabtu & Ahad
--> cuty 2 ary nie ... aku nk tdow n siapkn smua keje skolah mnew yg adew ... Hee~ ok larh kwan2 ...aku akan update blog aku seminggu skali k :) insyaallah ! kalo aku xbusy aku wat k :') u must smile always ! Assalamualaikum . ♥ 

No comments:

Post a Comment