07 June 2012

29 November 2011

Ini tarikh keramat bg aku : ) iaitu tarikh persahabatan kekalan insyaallah . AMIN ! Nur Syahirah Nadia Binti Sohaimi , BFF Ever n Ever kan ? :* sape x kenal dia mustahil larh kan . Mula2 aku kenal dye nie just nk tgur2 biase2 jea : ) but xtau larh boleh berkawan rapat macam skunk nie . . . dye nie otak same dgn aku 'NGAM' gitu lorh : P Aku suka sakat dye n suka cari pasal dgn dye , lpas tu kan kalau dye tacink kan . . . x lame pown dalam bape minute cam tu jea . HAHA ! masuk air kan . Aku suka tgok relay dye sweet sangat2 : D kali nie betol k xdea nk angkat2 bahu larh apa bende : ) HAHA ! aku cuba nk lepak cm dulu but xley larh we , coz aku selalu busy dgn aktiviti2 skolah aku ... sorry larh yea : )

aku suka ambik kesempatan nk selit dalam gmbar nie . Hee ~

kau suka wat perangai cm tu , comey sgt larh tu ? Hee ~ Tak okay : P
kalau kau kawan aku , kau igt lagi tak ayat dekat bawah nie . . .  

aku : aku tahu kau dh TAK benci aku kan ?

syeera : tak :) aku tak benci kau . kau bff aku smpay bila-2 :) pergy memana selalu ingat kau jer :)

aku : yes !HAHA ! bangge nie !
syeera : hahaha :) bangga sikit jer tau :D kau pun janji jgn lupe aku , jgn benci aku . janji haa ?
aku : Janji !
syeera : okay , aku pegang janji kau :)

SW & NSN memey arh sweet ! BF Forever n Ever :)

jelly jelly jelly~ sayangg SW muchhhh ♥ haha
jelly jelly jelly~ sayangg NSN muchhhh ♥ haha

UNTUK RELAY KAU - - - > aku nak ucap kan tahniah , 2 Bulan kan ? wah ! okay larh tu . Hope kekal k : ) xmau gado2 . pesanan utk kau syeera , kau jangan ego sgt k biase larh tu gado2 dalam relay semua dah jadi adat kan ? so bersabar k bawak berbincang byk2 k . Sweet Couple arh korang : ) 100 % Like aku bagi . Curi gambar - - - > 
Time nie belum coup lagi kan ? Jgn tipu aku : P

Alolo ... sho shweet ♥ ! 
Syeera , aku suka ayt nie ' Baby Baby Baby ' n ayat baru kita 'nanti Abang nak mandi dengan Kakak' HAHA ! t aku masuk kan video kau k : ) HAHA ! time kau tgh merepek2 tu . . . 

Sayang Nur Syahirah Nadia Binti Sohaimi Much Much Much ! :* 
kepada yang laen jgn jelly jelly jelly k . 

No comments:

Post a Comment