07 June 2012

Syasya Zien's


korang kenal name tu ? Semestinye kenal : D aku nak cita pasal dye boleh ? Mesty dye bangge kan ... Sya nie kan comey korang xnk try kea ? dye dah ade boyf lambat sgt : p aku kawan ngan dye sejak daripada bangku sekolah rendah agi : ) but kita orang rapat start time form 2 : ) aku ade simpan lagi . . . dye nie kan manje sangat dengan aku . Eleh manje2 kawan larh kate kan . Dye nie kan kalau merajuk kan lame , pnah baru2 nie dye marah aku coz satu perkara nie smpai PALAU aku kat skolah tapi ade aku kesah : P aku tahu Sya kau marah aku xkan lame kan ? Kau kawan aku kan ? : D Ape2 pown Thanks yea Sya , aku hargai persahabatan kita nie : ) daripada maen guli skunk dah maen motor larh kate kan . Hee ~ meh layan gambar k . aku tahu kau mesti terkejut coz aku still simpan gmbar2 nie .

Gambar time form 2 : ) HAHA ! still cm budak2 kan KAMI .

Time nie masing2 baru nk kenal CAMERA : D Hee ~ Betul kan ? : D
Gambar dekat atas nie still baru nak memanja dengan camera , but bila dah maju skit kami tangkap gmbar macam nie - - - >  
Putih kan pakaian kita : D

Kau suka wat perkara pelik time tangkap2 gmbar nie : )
nak lagi kea ? xpayah t kantoi larh kan Sya kan : D Ape2 pown Thanks for everything friend : D untung dapat kau .


No comments:

Post a Comment