07 June 2012

D'Classic Band



Assalamualaikum : ) lama x korang semua menunggu aku nk update blog ? lame kan :D HAHA ! Padan Muka !
Okay , first kali pelik kan tajuk POST dekat atas tu ... korang tahu kea ape dye ? okay , nie yg nk cerita nie . D'Classic Band nie name kumpulan muzik aku : ) sebenarnye daripada tahun lepas lagi , cuma xdea job n xtau nk join competition ape ? : o Hmm Pishang betul kan : D tapi alhamdulillah tahun nie kita orang ade rezeki untuk buat persembahan kecil di sekolah Smk Seri Tasik . Lagu yang kita orang persembahkan adalah lagu 70/80 an lagunya 'Kenanganku & Seruling Anak Gembala' HAHA ! first time kowt . . . Igtkan lagu2 baru , rupa2 nye idok :P HAHA ! sbnarnye tak nak larh cakap panjang coz aku tahu stalker blog kita nie x suka bace panjang2 t dye borink kan :D Hee ~ Lantok larh kan :P

Ramai yang kate persembahan kita orang mendapat sambutan meriah giler ! sampai kan Pengetua sendiri bagi bunga ROS dekat aku :) Hee ~ Jgn jelly k : ) Aku wat persembahan mcam konsert sendiri smpai panggil cikgu naik atas pentas menari dengan aku :D HAHA ~ rugi nye sape yang x datang kan . Xpea2 laen kali k .

Gambar yang nie semua nya terlebih over lagi2 aku :D maklum larh baru abys wat persembahan . 
Dari kiri : Amer , Nabil , Ayeip , Aku , Hafiz & Izz
Gambar yang nie pulak , masing2 control macho . HAHA ! xley blarh ...


Okay skunk nk cite pasal peminat2 kita plak - - - > Hee ~ ade peminat kea ? HAHA ! xdea larh just sokongan yang penuh jea dari dorang semua nie . . . tgok gmbar dorang yea , semangat tau nk tangkap gambar dgn kita : )

okay nie akak angkat kita yang paling kita sayang : ) semangat jea kan ? HAHA ! tgok tu : P Jgn jelly k bukan dye saje : ) ade lagi .
Fatini Alia - - - > dia nie nk tangkap gmbar dgn aku but takut dgn aku : ) HAHA !
Nur Izzaty - - - > dye nie fan tetap kita no satu tau : D
Ogiey suka jea dye yea : P HAHA !

Sebenarnye ramai lagi . . . tapi tak jumpa gambar : ( Hmm xpea larh . . . Bagi korang kan okay tak ? Insyaallah kalau ade video t aku masuk kan yea : ) Ape2 pown Thanks sgt2 atas sokongan korang tu : )
                                                                                                 

No comments:

Post a Comment